Müşteri Genel Aydınlatma Metni

Müşteri Genel Aydınlatma Metni

KISISEL VERILERIN KORUNMASINA ILISKIN MÜSTERI AYDINLATMA METNI

Bu aydinlatma metni, 6698 sayili Kisisel Verilerin Korunmasi Kanununun 10. maddesi ile Aydinlatma Yükümlülügünün Yerine Getirilmesinde Uyulacak Usul ve Esaslar Hakkinda Teblig kapsaminda veri sorumlusu sifatiyla Oteldenal Tur. Tic. Ltd. Sti. tarafindan hazirlanmistir.  

1. Veri Sorumlusunun Kimligi

6698 sayili Kisisel Verilerin Korunmasi Kanunu (“6698 sayili Kanun”) uyarinca, kisisel verileriniz; veri sorumlusu olarak Oteldenal Tur. Tic. Ltd. Sti. (“Sirket”) tarafindan asagida açiklanan kapsamda islenebilecektir.

Internet Adresi : https://oteldenal.com.tr/

Telefon Numarasi : 0 850 811 55 33

E-Posta Adresi : [email protected]

KEP Adresi: [email protected]

Adres :  Akdeniz Mah. 1353 Sk. No: 2/A Konak / Izmir

Islenen Kisisel Veriler:

  • Kimlik ve iletisim bilgileriniz; Ad, soyadi, TCKN, pasaport vb. bilgileriniz ile e-posta adresi, telefon numarasi, cep telefonu numarasi, kimliginizde yer alan bilgileriniz, adres bilgileriniz

  • Görsel ve isitsel kayitlariniz; Fotografiniz, çagri merkezi kayitlariniz

  • Finansal bilgileriniz; sirketimizden almis oldugunuz hizmetlere dair finansal kayitlar veya ödeme bilgileriniz

  • Güncel ve geçmis islem bilgileriniz; mevcut veya geçmisteki rezervasyonunuza dair otel veya paket tur tercihleriniz ya da seyahat bilgileriniz.

  • Talep ve sikâyet bilgileriniz; Oteldenal’in sundugu hizmetlere iliskin olarak tarafimiza iletmis oldugunuz talep ve sikâyetlere dair yazili veya sözlü kayitlar ya da mevcut bir rezervasyonunuzu ilgilendiren özel istekleriniz

  • Sigorta bilgileriniz; seyahat sigortasi poliçenize iliskin detaylar

  • Özel nitelikli kisisel verileriniz; seyahatiniz sirasinda özel ihtiyaçlarinizin olmasina sebebiyet olabilecek bir saglik durumunuz olmasi durumunda ya da hastaliginiz sebebiyle rezervasyon degisikligi veya iptali talebinde bulunmaniz halinde özel nitelikli kisisel veri niteliginde olan saglik bilgileridir.

2. Kisisel Verilerin Islenme Amaçlari

KVKK’nin 10. maddesi ve Teblig’in 5. maddesi kapsaminda KVKK’nin 4. maddesinde belirtilen isleme sartlarina uygun olarak tedarik kapsaminda elde edilen kisisel veriler su amaçlarla islenebilmektedir:

  • Hukuki uyum süreçlerinin yürütülmesi,

  • Operasyonlarin yönetimi,

  • Mali ve finansal islerin yerine getirilmesi,

  • Ticari ve is stratejilerinin belirlenmesi ve yerine getirilmesi,

  • Hizmet sözlesmesine bagli olarak; hizmet yükümlülüklerinin yerine getirilmesi,

  • Isveren sorumluluklarinin yerine getirilmesi,

  • Is güvenliginin temini, isin yönetimi, denetimi ve ifasi,

  • Is süreçlerinin iyilestirilmesine yönelik önerilerin alinmasi ve degerlendirilmesi,

  • Hizmet sartlarimizda meydana gelebilecek degisiklikler hakkinda bilgilendirme yapilmasi,

  • Elektronik (internet/mobil vs.) veya fiziki ortamda isleme dayanak olacak tüm kayit ve belgelerin düzenlenmesi,

  • Kamu güvenligine iliskin hususlarda talep halinde ve mevzuat geregi kamu görevlilerine bilgi verilebilmesi,

  • Yasal yükümlülüklerin yerine getirilebilmesi ve yürürlükteki mevzuattan dogan haklarin kullanilabilmesi,

  • Adli ve idari sorusturmalar kapsaminda ilgili makamin talep etmesi ve cevap verilmesinin zorunlu olmasi halinde yasal yükümlülügün yerine getirilebilmesi,

  • Is faaliyetlerinin yürütülmesi,

  • Iç denetim faaliyetlerinin yürütülmesi,

  • Acil durum yönetimi süreçlerinin yürütülmesi,

  • Iletisim faaliyetlerinin yürütülmesi,

  • Muhasebe ve finans islerinin yürütülmesi,

  • Organizasyon ve etkinlik yönetimi,

  • Bilgi güvenligi süreçlerinin yürütülmesi,

  • Firma / ürün / hizmetlere baglilik süreçlerinin yürütülmesi,

  • Fiziksel mekan güvenliginin temini,

  • Görevlendirme süreçlerinin yürütülmesi,

  • Hukuk islerinin takibi ve yürütülmesi,

  • Hukuki yükümlülüklerin yerine getirilmesi,

  • Iç denetim/ sorusturma / istihbarat faaliyetlerinin yürütülmesi,,

  • Iletisim faaliyetlerinin yürütülmesi,

  • Insan kaynaklari süreçlerinin planlanmasi,

  • Is faaliyetlerinin yürütülmesi / denetimi,

  • Is sagligi / güvenligi faaliyetlerinin yürütülmesi,

  • Is süreçlerinin iyilestirilmesine yönelik önerilerin alinmasi ve degerlendirilmesi,

  • Is sürekliliginin saglanmasi faaliyetlerinin yürütülmesi,

  • Lojistik faaliyetlerinin yürütülmesi,

  • Kalite standartlarinin saglanmasi,

  • Kurum binasina giris ve çikislarin kontrol altinda tutulmasi ve izinsiz girislerin engellenmesi

  • Mal / hizmet satin alim süreçlerinin yürütülmesi,

  • Mal / hizmet satis sonrasi destek hizmetlerinin yürütülmesi,

  • Mal / hizmet satis süreçlerinin yürütülmesi,

  • Mal / hizmet üretim ve operasyon süreçlerinin yürütülmesi,,

  • Müsteri iliskileri yönetimi süreçlerinin yürütülmesi,

  • Mal kaynaklarinin güvenliginin temini.

  • Müsteri memnuniyetine yönelik aktivitelerin yürütülmesi.

  • Müsteri nezdindeki güvenilirligin arttirilmasi,

  • Organizasyon ve etkinlik yönetimi,

  • Pazarlama analiz çalismalarinin yürütülmesi,

  • Performans degerlendirme süreçlerinin yürütülmesi,

  • Reklam / kampanya / promosyon süreçlerinin yürütülmesi,

  • Risk yönetimi süreçlerinin yürütülmesi,

  • Stratejik planlama faaliyetlerinin yürütülmesi,

  • Sosyal sorumluluk ve sivil toplum aktivitelerinin yürütülmesi,

  • Sözlesme süreçlerinin yürütülmesi,

  • Talep / sikayetlerin takibi,

  • Tasinir mal ve kaynaklarin güvenliginin temini,

  • Tedarik zinciri yönetimi süreçlerinin yürütülmesi,

  • Tedarikçi iliskiler yönetim süreçlerinin yürütülmesi,

  • Ücret politikasinin yürütülmesi,

  • Ürün faturalarinin düzenlenmesi,

  • Ürün politikasinin yürütülmesi,

  • Ürün / hizmetlerin pazarlama süreçlerinin yürütülmesi,

  • Yabanci personel çalisma ve oturma izni islemleri,

  • Yetenek / kariyer gelisimi faaliyetlerinin yürütülmesi,

  • Yetkili kisi, kurum ve kuruluslara bilgi verilmesi,

  • Yönetim faaliyetlerinin yürütülmesi,

  • Ziyaretçi kayitlarinin olusturulmasi ve takibi,

  • Saklama ve arsiv faaliyetlerinin yürütülmesi.


 

3. Kisisel Veri Toplamanin Yöntemi ve Hukuki Sebebi

Kisisel verileriniz;

Acentelerimizi veya subelerimizi ziyaretler esnasinda, Çagri merkezini arayip bilgilerin birakilmasi sirasinda, Web sitemizi ya da uygulamamizi ziyaret sirasinda veya üye olup rezervasyon yapildiginda; Müsteri hizmetleri veya diger Oteldenal çalisanlari ile e-posta üzerinden kurulan iletisimler esnasinda; ayrica Oteldenal ile olan iletisim bir araci kurum vasitasiyla gerçeklestiyse kisisel veriler bu araci kurumlar vasitasiyla da elde edilebilir.

Kisisel verileri elde etme yöntemlerini maddelestirecek olursak;

  • Sirketimiz ile imzalamis oldugunuz muhtelif sözlesmeler ile Sirketimize göndermis oldugunuz elektronik postalar, faks ve mektuplar,

  • Veri sahibinin sözlü beyani,

  • Web sitesi, sosyal medya, çagri merkezi, e-posta, dijital veya basili anket, matbu form, adli kayitlarin taranmasi,

  • Internet sitelerimize üyelik veya giris sirasinda üye girisi yapmanizi saglayan sosyal aglar,

  • Internet sitelerimiz veya üçüncü kisilere ait internet sitelerinde yer alan, bizimle iletisime geçmek üzere doldurdugunuz iletisim formlari,

  • Çevrimiçi uygulamalar ve bu uygulamalara erismek isteyenler için kullanilan çerezler (cookies), mobil uygulamalarimiz,

  • Elektronik ya da fiziki olarak doldurdugunuz üyelik formu,

  • Sirketimiz adina veri isleyen veya sirketin yürütülmesini gerektiren herhangi bir safhada sirketimize destek veren faks ve mektuplar,

  • Çalisanlarimiz, dijital pazarlama ve çagri merkezi dâhil olmak üzere müsteri hizmetleri kanallarimiz,

  • Sosyal medya kanallari, Google vb. arama motorlarinin kullanimi,

  • Kiracilik sözlesmeleri ve sair diger sözlesmeler, kampanyalar, basvurular, formlar, teklifler,

  • SGK kayitlari, Sirketimizin sizlerle iletisime geçtigi kanallar yolu ile toplanmaktadir.

Bu kisisel veriler; KVKK’nin 5. Maddesinin ikinci fikrasinin c) bendinde yer alan “bir sözlesmenin kurulmasi veya ifasiyla dogrudan dogruya ilgili olmasi kaydiyla sözlesmenin taraflarina ait kisisel verilerin islenmesinin gerekli olmasi”, (ç) bendinde yer alan “veri sorumlusunun hukuki yükümlülügünü yerine getirebilmesi için zorunlu olmasi”, (f) bendinde yer alan “ilgili kisinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydiyla veri sorumlusunun mesru menfaatleri için veri islenmesinin zorunlu olmasi” hukuki sebeplerine dayali olarak islenmektedir.

4. Kisisel Verilerin Aktarilmasi

Toplanan kisisel verileriniz; yukarida belirtilen Amaçlar’in gerçeklestirilmesi dogrultusunda ürün veya hizmet saglayici tedarikçilerimize, ödeme hizmetleri kapsaminda anlasmali oldugumuz bankalara, kanunlarda açikça öngörülmesi ve hukuki yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi kapsaminda kanunen yetkili kamu kurumlarina ve kanunen yetkili özel kisilere Kanun’un 8. maddesinde belirtilen kisisel veri isleme sartlari ve amaçlari çerçevesinde aktarilabilecektir.

5. Ilgili Kisinin Haklari

Ilgili kisiler Kanun'un 11. maddesi uyarica asagidaki haklara sahiptirler:

  • Kisisel verisinin islenip islenmedigini ögrenme,

  • Kisisel verileri islenmisse buna iliskin bilgi talep etme,

  • Kisisel verilerin islenme amacini ve bunlarin amacina uygun kullanilip kullanilmadigini ögrenme,

  • Yurt içinde veya yurt disinda kisisel verilerin aktarildigi üçüncü kisileri bilme,

  • Kisisel verilerin eksik veya yanlis islenmis olmasi halinde bunlarin düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapilan islemin kisisel verilerin aktarildigi üçüncü kisilere bildirilmesini isteme,

  • KVKK ve ilgili diger kanun hükümlerine uygun olarak islenmis olmasina ragmen, islenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkmasi halinde kisisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapilan islemin kisisel verilerin aktarildigi üçüncü kisilere bildirilmesini isteme,

  • Islenen verilerin münhasiran otomatik sistemler vasitasiyla analiz edilmesi suretiyle kisinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çikmasina itiraz etme,

  • Kisisel verilerin kanuna aykiri olarak islenmesi sebebiyle zarara ugramasi halinde zararin giderilmesini talep etme.

  • Ilgili kisi bu haklarina iliskin taleplerini Veri Sorumlusuna Basvuru Usul ve Esaslari Hakkinda Teblig'e uygun bir sekilde iletebilir. Yukarida belirtilen haklarinizi kullanmak için kimliginizi tespit edici gerekli bilgiler ile talep dilekçenizi bizzat elden teslim edebilir, noter kanaliyla veya Kisisel Verileri Koruma Kurulu tarafindan belirlenen diger yöntemler ile gönderebilir veya [email protected] adresine güvenli elektronik imzali olarak iletebilirsiniz.

  • Ilgili kisinin talepleri en kisa sürede ve nihayetinde en geç otuz (30) gün içerisinde ücretsiz olarak degerlendirilip karara baglanacaktir. Degerlendirme ve karar verme isleminin ayrica bir maliyeti gerektirmesi durumunda Kisisel Verileri Koruma Kurulu tarafindan belirlenen tarifedeki ücret esas alinacaktir.